Nasza praca ukierunkowana jest na wzrost sprzedaży i dopasowanie oferty do potrzeb i możliwości naszych partnerów handlowych oraz biznesowych. W dobie ciągle zmieniających się warunków gospodarczych wprowadzamy nowe rozwiązania, usługi i produkty do naszej działalności:
- sprzedaż detaliczna; prowadzimy sprzedaż perfum i kosmetyków na terenie Polski
- sprzedaż hurtowa; zaopatrzenie drogerii, sieci handlowych i sklepów w znane i popularne produkty
- dystrybucja; prowadzimy selektywną dystrybucję produktów niszowych i luksusowych
- private label ; oferujemy perfumy i zapachy do wnętrz najwyższej jakości dla firm i instytucji
Misją Mati Trading Poland jest wprowadzanie wyłącznie najlepszych produktów pod względem jakości, opakowań i cen. Zwracamy uwagę na bezpieczeństwo i skuteczność. Wiemy, że nie zdobywa się nowych klientów wczorajszą ofertą. Stale oferujemy promocje i nowości.
Sekret naszego sukcesu. Robić właściwe rzeczy we właściwym czasie i we właściwy sposób.
Historia firmy sięga 1991 roku kiedy Lucjan Ligęcki zakłada firmę rodzinną , która zajmuje się importem towarów z W.Brytanii Od początku działalności są to w zdecydowanej większości produkty kosmetyczne, głównie perfumy. Sprowadza takie marki jak Max Factor, Yardley, Mary Quant, Revlon i wiele innych, które sprzedaje hurtownią i sklepom na terenie Polski. W 1995 r. nawiązuje nowe relacje handlowe, które skutkują powstaniem spółki w Krakowie i sprzedażą hurtową na terenie południowej polski. Obok towarów z UK wprowadza znane i popularne marki, takie jak Boss, Chanel, YSL i wiele innych. W 1999 r. otwiera pierwszy sklep i rozwijając handel detaliczny. W 2008 roku powstaje MTP Mati Trading Poland. Firmę przejmuje syn Mateusz, a nowy kierunek w firmie skutkuje inwestycjami w rynek niszowy. Działalność MTP ukierunkowana jest w stronę marek luksusowych z całego świata, takich jak: Antonio Visconti, Made in Italy ( Eurocosmesi) , Desinger Shaik z Bahrajnu oraz słynny markę Ajmal z Dubaju. W ciągłej sprzedaży pozostają europejskie marki, które Mati Trading z sukcesem dystrybuuje na terenie Polski i całej Europy. 2015 rok to przełom w firmie. Mateusz spełnia marzenia ojca i inwestuje w marki własne. Powstaje marka luksusowa Tabacora (MTP) . Po dużym międzynarodowym sukcesie Tabacory powstaje kolejna marka, tym razem jest to marka niszowa skierowana wyłącznie dla mężczyzn T MEN 1976. 2020 rok to powrót do korzeni , firma ponownie inwestuje w segment marek masowych. Po wielu latach firma zostaje wyłącznych dystrybutorem marki Le Jardin (dawniej Max Factor) oraz innych na teren Polski.